Lean og kontinuerlig forbedring, fordi det er best for selger og kjøper

Sammen med Shell og Hydro, er EiendomsMegler 1 Midt-Norge nominert som en av finalistene til Årets Leanvirksomhet 2016 i regi av Lean Forum Norge. Vinneren kåres tirsdag 8. november.

Kunden fortjener kontinuerlig forbedring

De senere årene har Lean som filosofi fått stadig mer oppmerksomhet i en rekke bransjer, men fortsatt er det innen tradisjonell industri Lean er mest utbredt. Det er derfor ekstra artig at vi i EiendomsMegler 1 Midt-Norge er en av tre finalister til Årets Norske Leanvirksomhet 2016.
 
I selskap med tunge aktører fra industrien som Shell og Hydro har vi gjennom vårt strukturerte arbeid med kontinuerlig forbedring kommet til årets finale.
 
Vi jobber med Lean fordi vi vet at vi alltid kan bli bedre. Gjennom Lean øker vi kvaliteten på de tjenestene vi yter for deg som skal kjøpe eller selge bolig.

Ansatte utvikles gjennom kontinuerlig forbedring

Vi i EiendomsMegler 1 Midt-Norge har ambisiøse mål, og vi vet at det kun er kontinuerlig forbedring på alle nivå som kan ta oss dit. EiendomsMegler 1 Midt-Norge introduserte Lean som verktøy for kontinuerlig forbedring i 2009 og har siden den gang frigjort tid til å hente inn flere oppdrag og bruke mer av tiden vår sammen med kundene våre, noe som igjen har ført til bedre kundeopplevelser. Siden 2009 har vi økt omsetning, bunnlinje og medarbeidertilfredshet. I 2016 ble vi også kåret til Norges beste arbeidsplass av Great Place To Work. Kontinuerlig forbedring skaper ikke bare en bedre tjeneste for kundene, det skaper også mer lønnsomhet og økt mestringsfølelse blant våre ansatte. Og mestring skaper arbeidsglede.

Sammen med Shell og Hydro er EiendomsMegler 1 Midt-Norge nå i finalen om å bli årets Lean-virksomhet i Norge. Lean Forum Norge kårer vinneren i neste uke. Det er artig å se hvordan forbedringskulturen i EiendomsMegler 1 Midt-Norge henger sammen med våre resultater og ansattes arbeidsglede. 

EiendomsMegler 1 Midt Norge har over 850 boliger for salg, våre motiverte meglere jobber proaktivt og strukturert med å realisere din boligdrøm. Finn ditt nye hjem her.

 

Finalister til Årets norske Leanvirksomhet 2016:


Faktaboks:

Lean – Kunden i sentrum! Lean handler om å sette kunden i fokus i alt man gjør og å eliminere sløsing som ikke kommer kunden til gode. Filosofien har sine røtter i Japan, og har spesielt vært avgjørende for bilprodusenten Toyota som gjennom stadige forbedringer har bygd seg opp fra et lite selskap til verdens største bilprodusent siden 1930-tallet. Siden 1990-tallet har Lean bredt om seg i stadig nye bransjer, men fortsatt er filosofien mest utbredt innen tradisjonell industri.