Hornnesvegen
Bustadtomt på 763 kvm med sentral og flott beliggenheit på Hornnes ca 3 km frå sentrum. Solrik plassering
kr 2 000 000
kr 2 063 700
kr 2 000 000
2 000 000,00 (Prisantydning)
Omkostninger
12 700,00 (Boligkjøperforsikring - Help* (valgfritt))
50 000,00 (Dokumentavgift)
500,00 (Tinglysing pantedokument)
500,00 (Tinglysing skjøte)
--------------------------------------------------------
51 000,00 (Omkostninger totalt (uten Boligkjøperforsikring - Help))
63 700,00 (Omkostninger totalt (med Boligkjøperforsikring - Help))
--------------------------------------------------------
2 051 000,00 (Totalpris inkl. omkostninger (uten Boligkjøperforsikring - Help))
2 063 700,00 (Totalpris inkl. omkostninger (med Boligkjøperforsikring - Help))
--------------------------------------------------------
Last ned salgsoppgave for komplett informasjon om eiendommen
Prøv SpareBank 1 sin boliglånskalkulator
Da er det lurt å ha finansieringsbevis klart.
Nøkkelinformasjon
6809 Førde
Selveier
763 m2
6809 Førde
Selveier
763 m2
Kjøpe og selge - steg for steg
Skal du både kjøpe og selge bolig? Sammen med SpareBank 1 hjelper vi deg gjennom alle stegene – hele veien inn i ditt nye hjem.
Beskrivelse
Mer informasjon om eiendommen
Nærområdet
Bustadtomt med svært god beliggenheit, på Hornnes i Førde, med fjordutsikt og gode soltilhøve. Her er det barnevennleg og sentralt å bu, med nærleik til alt; fine turområder, leikeplassar, barnehage, skule, fotballbane, badeplass m.m. Kun 3 km til Førde sentrum med alt av fasiliteter.
Reguleringsplan
Området er avsett til frittliggande småhusbebyggelse i Sunnjord kommune sin reguleringsplan. Planid: 143219960001 Link til plan: https://www.arealplaner.no/ 4647/dokumenter/398/19960001.pdf Område som på planen er merka med Bf1, skal nyttast til frittliggande bustader, med ei tomteutnytting (TU) = maks 45%. Under utrekning av TU skal garasjeplass reknast med under BRA. Under utrekning av TU skal garasjeplass reknast med under BRA, ein bilplass = 20m2 der garasjeteikning ikkje følgjer byggemelding. Gjesteparkering skal ikkje medtakast under vurdering av TU. Ved berekning av bruksareal skal areal under terreng reknast med uavkorta. Maksimalt bruksareal (BRA) skal ikkje overstige 325 m2, uavhengig av TU. Maksimalt bebygd areal (BYA) skal ikkje overstige 20% av tomteareal for dei fyrste 800 m2, og 12% for overskytande tomteareal. Det kan likevel byggjast inntil 130 m2 BYA uavhengig av tomtestorleik. Meklar oppmodar interessentar å sette seg inn i kva bygg som eventuelt kan førast opp på eigedomen. Eigedomen ligg i hensynssoner for ras og skredfare. Ca 126 kvm av tomta ligg i hensynssona for flomfare. Sjå vedlagt kart. Dette kan påverke kor ein kan føre opp bygning på tomta. "Omsynssone" betyr at det er naudsynt å vise at ein skal vere merksam mot potensiell fare, men det er ikkje noko som seier at det er ein reell fare. Ved at eigedommen er lagt inn i ei omsynssone i kommuneplanen sin arealdel betyr det at ein framtidig arealplan inanfor området vil måtte ta høgde for dette, og at fagkyndig person må utføre ei fagleg vurdering opp mot den akutelle omsynsona (t.d. skred og rasfare) før kommunen kan godkjenne ein plan. Omsynssonene er maskinelt produsert av NVE og det er ikkje tatt høgde for lokale forhold eller vurdering av fagperson.
Last ned salgsoppgave for komplett informasjon om eiendommen
Registerbetegnelse
- Gårdsnummer: 20
- Bruksnummer: 116
- Kommunenummer: 4647 - Sunnfjord
Eiendom
Tomteareal er 763 m2 på eiet tomt.
Tomta ligg sørvest vendt på Hornnes ca 3 km frå Førde sentrum. Tomta er ei råtomt og ligg delvis i kupert terreng.
Kommunen har ikkje satt ut grensemerker på tomta, merk at grensemerkene som føreligg kan fravike noko.
Adkomst
Lett tilkomst frå offentleg veg. Sjå ev. kart finn.no, eller kontakt meklar for nærare opplysingar.
Eiendomstype
Tomt
Vei, vann og avløp
Påkoblingspunkt til vatn og avlaup ligg i grøfta aust for eigedomen. Sjå vedlagt kart. Tilkomst over privat veg. Det er tinglyst vegrett på gnr. 20 bnr.7. Sjå vedlegg Ved etablering av eigedom på tomta må kjøpar pårekne kostnader knytt til tilkopling av kommunalt VAA annlegg. Følgande hefte vil bli tinglyst på eigedommen: Anleggsbidrag til brannhydrant. Når sunnfjor kommune etablerer brannhydrant som stettar krava i Kommunaltekniske VA-norm for Sunnfjord kommune, punkt 5.15 og 5.16 (dokumentnavn "2021001_KPA 2024-2023_V7_VA Norm Fjordane og Ytre Sign_juni2024pdf) for fnr 20/116, skal heimelshavar til gbnr 20/116 betale anleggsbidrag for kr. 50.000,- (kronerfemtitusen) til Sunnjord kommune.
Meglers plikt til å stanse gjennomføring av en handel
Kjøpar og seljar pliktar å bidra til at eigedomsmeklar kan gjennomføre tilfredsstillande kundekontroll etter kvitvaskingsregelverket og må difor mellom anna legge fram gyldig legitimasjon, eigenerklæring på PEP, samt få stadfesta midlane kjem frå. Dersom eigedomsmeklar ikkje får utført slik kontroll kan ikkje eigedomsmeklar gjennomføre oppdraget/handelen. Eigedomsmeklingsføretaket skriv frå seg alt ansvar for eventuelle økonomiske krav som måtte følgje av ovannemnde høve. Eigedomsmeklar har plikt til å gjennomføre kundekontroll. Dersom kjøpar ikkje bidreg til at eigedomsmeklar får gjennomført kundekontroll, kan ikkje eigedomsmeklar gjennomføre transaksjonen. I eit slikt tilfelle mislegheld kjøpar avtalen med seljar/oppdragsgjevar. Etter 30 dagar er misleghaldet til kjøpar vesentleg. Dette gir seljar/oppdragsgjevar rett til å heve og gjennomføre dekningssal for kjøpar si rekning.
Budgivning
Alle bod skal gjevast skriftleg og legitimert til meklar, som formidlar desse vidare til seljar. Dette gjer ein enkelt elektronisk ved å klikke på "gi bud" knappen på hjem.no, finn.no, via eiendomsmegler1.no eller på bodskjema vedlagt salsoppgåva. Meklar skal så snart som muleg stadfeste skriftleg ovanfor bodgjevar at bod er motteke og formidle det vidare til seljar. Bod må ikkje ha kortare akseptfrist enn kl. 12.00 første virkedag etter siste annonserte vising. Bod med kortare frist enn dette kan ikkje formidlast av meklar. Meklar pliktar å leggje til rette for ei forsvarleg avvikling av bodrunden. For at boda skal kunne bli handsama bør dei ikkje ha ein kortare akseptfrist enn 30 minutt frå bodet er gjeve. Bod som vert gjeve etter normal arbeidstid vert handsama/formidla påfølgjande arbeidsdag. Meklar tek ikkje ansvar for forseinkingar på el- eller telenettet. Under bodrunden kan akseptfristen kortast ned ved mottaking av nye bod. Akseptfristen frå kjøpar er absolutt. Det betyr at dersom seljar vel å akseptere bodet, må kjøpar meddelast aksepten innan akseptfristen går ut. Dersom du utset å gje inn bod til tett opp mot akseptfristen er det ei reell fare for at eigedomen kan bli seld før bodet ditt kjem fram til meklar. Ein syner elles til "Forbrukarinformasjon om bodgjeving", som også er ein del av salsoppgåva. Kjøpar er utanlandsk statsborgar Dersom ein kjøpar er utanlandsk statsborgar krevjast det at ein har D-nummer til erstatning for norsk personnummer. Meklar rekvirerer dette samstundes som skøyte vert sendt inn til tinglysing hjå Kartverket. Skøytet vert så liggande hjå Kartverket fram til kjøpar har fått D-nummer av skatteetaten. Deretter vert skøytet tinglyst. Denne prosessen vil ofte medføre at oppgjer og utbetaling til seljar vert forseinka med nokre veker. Kjøpar må i desse tilfella enten ta atterhald i b od om forseinka utbetaling til seljar, eller vere budd på å dekke forseinkingsrenter. Kontakt ansvarleg meklar for informasjon før bodgjeving.
Overtakelse
Overtaking etter avtale. Legg inn ønskje om overtakingsdato ved bodgjeving. Mellom aksept av bod og tidspunktet for overtaking er det ikkje høve til å synfare eigedomen. Vi tilrår difor interessentar til å naudsynte mål og liknande på visinga.
Andre relevante opplysninger
Det ligg to ubebygde tomter sør for denne tomta, sjå vedlagt kart. Bygging på desse kan påverke utsikt frå tomta. Følgande hefte vil bli tinglyst på eigedommen: Anleggsbidrag til brannhydrant. Når sunnfjor kommune etablerer brannhydrant som stettar krava i Kommunaltekniske VA-norm for Sunnfjord kommune, punkt 5.15 og 5.16 (dokumentnavn "2021001_KPA 2024-2023_V7_VA Norm Fjordane og Ytre Sign_juni2024pdf) for fnr 20/116, skal heimelshavar til gbnr 20/116 betale anleggsbidrag for kr. 50.000,- (kronerfemtitusen) til Sunnjord kommune.
Avgiftsbeskrivelse
Ved etablering av eigedom må eigar pårekne tilknytningsgebyr for vatn og avlaup. Vidare vil dei kommunale avgiftene avhenge av størrelse og utforming av eigedomen. Prislise for Sunnfjord kommune: https://sunnfjord.kommune.no/tenester/naring-landbruk-og-miljo/prisar-avgifter-og-gebyr/
Sentrale lover
Eigedomen vert seld etter reglane i avhendingslova. Salsoppgåva er basert på dei opplysningane seljar har gitt til bygningsakkyndig og meklar, samt opplysningar innhenta frå kommunen, Statens kartverk og andre tilgjengelege kjelder. Eigedomen skal overleverast til kjøpar i tråd med det som er avtalt. Det er viktig at kjøpar set seg grundig inn i alle salsdokumenta, med dette salsoppgåve, tilstandsrapport og seljar si egenerklæring. Kjøpar vert sett på som kjent med forhold som er tydeleg beskrive i salsdokumenta. Forhold som er beskrive i salsdokumenta kan ikkje påberopast som manglar. Dette gjeld uavhengig av om kjøpar har lest dokumenta. Alle interessentar vert oppmoda til å undersøkje eigedomen nøye, gjerne saman med fagkyndig før bod vert gjeve. Kjøpar som vel å kjøpe usett kan ikkje gjere gjeldande som mangel noko han burde blitt kjent med ved undersøkinga. Dersom det er behov for avklaringar, anbefalar vi at kjøpar rådfører seg med eigedomsmeklar eller ein bygningsakyndig før det vert lagt inn bod. Dersom kjøpar ikkje er forbrukar seljast eigedomen «som den er», og seljar sitt ansvar er då avgrensa jf.§ 3-9 1. ledd 2. pkt. Informasjon om kjøpar si undersøkingsplikt, med dette oppmoding om å undersøkje eigedomen nøye, gjeld og for kjøparar som ikkje vert vurdert som forbrukarar. På grunn av ulike avtalevilkår kan seljar vurdere bod frå ein som ikkje er forbrukar, ulikt frå ein forbrukar sitt bod. Dersom kjøpar ikkje er forbrukar, er seljar sitt mulege mangelsansvar avgrensa fordi eigedomen vert seld "som den er". Seljar kan ikkje ta «som den er» atterhald ovanfor ein forbrukarkjøpar. Sjølv eit lågare bod frå ein som ikkje er forbrukar kan foretrekkast fordi avgrensinga i muleg mangelsansvar kan ha eigenverdi for seljar. Seljar står fritt til å forkaste eller akseptere eitkvart bod, og pliktar til dømes ikkje å akseptere høgste bod. Bodgjevarar får informasjon dersom andre bod er gjeve av ein som ikkje er forbrukar. Forbrukarkjøp - definisjon: Med forbrukarkjøp meinast kjøp av eigedom når kjøparen er ein fysisk person som ikkje hovudsakleg handlar som ledd i næringsverksemd. Forbrukar - avtalevilkår: Eigedomen har ein mangel dersom den ikkje er i samsvar med krava som følgjer av avtalen, eller det ligg føre brot på bestemmingane i avhendingslova §§ 3-2 til 3-8. Dersom eigedomen ikkje er i samsvar med det kjøparen må kunne vente ut frå alder, type og synleg tilstand, kan det vere grunnlag for mangelskrav. Det same gjeld dersom det er halde tilbake eller gitt urette opplysningar om eigedomen. Dette gjeld likevel berre dersom ein kan gå ut frå at det virka inn på avtalen at opplysningen ikkje vart gitt eller at feil urette opplysningar ikke blir retta i tide på ein tydeleg måte. Ein bustad som har blitt brukt i ei viss tid, har vanlegvis blitt utsett for slitasje og skadar kan ha oppstått. Slik bruksslitasje må kjøpar rekne med, og det kan avdekkast enkelte forhold etter overtakinga som gjer det naudsynt med utbetringa utbedringar. Normal slitasje og skadar som gjer det naudsynt med utbetring, er innanfor kva kjøpar må vente og vil ikkje utgjere ein mangel. Bustaden kan ha ein mangel etter avhendingslova § 3-3 dersom det er avvik mellom opplyst og faktisk innvendig areal, forutsett at avviket er på 2 % eller meir og minimum 1 kvm. Ved berekning av eit eventuelt prisavslag eller erstatning må kjøpar sjølv dekke tap/kostnader opptil eit beløp på kr 10 000 (eigendel). Ikkje - forbrukar (næringsdrivande) – definisjon: Dersom kjøpar er ein juridisk person, eller ein fysisk person som hovudsakeleg handlar som ledd i næringsverksemnd, vil kjøpet ikkje bli sett på som eit forbrukarkjøp. Ikkje - forbrukar – avtalevilkår: Eigedomen har ein mangel dersom den ikkje er i samsvar med krava som følgjer av avtalen. Eigedomen vert seld «som den er», og seljar sitt ansvar utover det konkret avtalte er då avgrensa etter avhendingslova § 3-9, første ledd andre setning. Avhendingslova § 3-3 andre ledd vert fråviken, og korvidt arealsvikt i bustaden utgjer ein mangel vert vurdert etter avhendingslova § 3-8. Ein føresetnad for salet er at skøyet for eigedomen vert tinglyst på kjøpar. Interessentar og kjøpar må godta at seljar og meklar brukar elektronisk kommunikasjon i salsprosessen. I trå med eigedomsmeklingsforskrifta vil informasjon om oppdragsgivar, salsobjektet, interessentar og kjøpar bli lagra av meklarføretaket i min. 10 år. Sjå em1.no for meir informasjon om handsaminga vår av personopplysningar.
Annen informasjon
Konsesjon: Eigedomen er konsesjonsfri, men på grunn av at tomta er ubebygd må kjøpar sende inn eigenerklæring om konsesjonsfritak til kommunen før overdraging. Denne erklæringa må registrerast på eigedomen av kommunen før skøyte kan tinglysast. Meklar vil hjelpe kjøpar med dette.