Slik markedsfører vi boligen din

Fot av en kvinne som står i et kjøkken o ser inn i kameraet. I hånden holder hun et nettbrett.

Boligen din er kanskje det mest verdifulle du eier, og da ønsker du å få best mulig pris for den når du skal selge. Hos oss kan du være trygg på at vi velger en strategi som gir deg de beste forutsetningene for å lykkes.

Publisert 2025-07-02

Vi kobler teknologi og markedskunnskap – for din gevinst

Flere ser boligen din

Flere kommer på visning

Flere deltar i budrunden

Flere budgivere – høyere pris

Vår viktigste jobb som megler, er å sørge for at flest mulig av de som er på boligjakt ser boligen din – og blir med i budrunden. For det er nettopp det som gir deg høyere salgspris. Hver ekstra budgiver øker nemlig salgssummen med 3,5 prosent.

Som landets største eiendomsmegler har vi solid markedskunnskap, unik innsikt og et omfattende datagrunnlag som skiller oss fra konkurrentene. Vi vet hvem som er på boligjakt i ditt område – og det bruker vi aktivt i markedsføringen. Vi kobler vi boligen din med kjøpere vi vet er interesserte, og tar direkte kontakt med alle som har vært på visning eller i budrunde på lignende boliger.

Foto av to kvinner som sitter i en sofa, ser på hverandre og smiler. Den ene holder et nettbrett, den andre en kaffekopp.

Mer synlighet – større oppmerksomhet

Boligen din markedsføres flere steder på nett der kjøperne er – som nettaviser, sosiale medier og finn.no. Vi bruker teknologi og kunstig intelligens for å målrette annonsene mot de mest aktuelle kjøperne. Siden hver eiendom er unik, skreddersyr vi markedsføringen for å treffe de som mest sannsynlig blir budgivere.

Vi bruker alltid de største annonsene på finn.no. Du får også Ukens bolig inkludert i 7 dager – det betyr at annonsen din vises øverst i søkeresultatene. Det gir boligen din større oppmerksomhet.

Til sammen gir dette deg det beste utgangspunktet når du skal selge boligen din, slik at flest mulig kommer på visning og deltar i budrunden – og du får best mulig pris.

Foto av Mac-skjerm med boligannonser i ulike størrelser.
Foto av en telefon med skjerm som viser statistikk for annonseklikk, favorittmerking og besøk.

Følg med på resultatene underveis

  • Se hvor mange som har sett og klikket på annonsen.
  • Se hvor mange som har lagt til boligen din som favoritt.
  • Følg med på interessen for boligen din i forhold til markedet.

Kontakt oss

Skal du selge, kjøpe – eller begge deler?
Vi hjelper deg i gang.